Tuesday, 6 December 2011

Wajah- Wajah Ku ;)

Assalamualaikum, Salam Sejahtera n Salam 1 Malaysia pada semua ;)

Betemu kembali ;) kali ini saje nk wat intery pasal aku hahahha...
kali ni saje suka2 pasal wajah-wajah ku yg tak ensome ni hehehe.. aku seorang yg pemalu.. dulu tgk camera pon maulu.. tapi skrg ni hahahaha tak malu dah nampak je camera mula la hehehehe
apa dia ..... SENYUMMMMM. tak perlu kata apa-apa Semnyummmmmm ;) 

Ni wajah ku sewaktu umur 2 tahun ..... Comel tak hahahah 



yg ni umur 4 tahun sewaktu di Sabah .....


 ni sewaktu zaman sekolah menengah kelakar la waktu ni ;) kurus je kan..

Adoiiii sewaktu ni wajah ku sangat2 teruk..  macam2 ubat sapa jumpa Pakar Kulit la

kurusss kan ;)

dah mula berubah jerawat mula hilang ;) pakai apa opsssss rahsia hehehe

Aku seorang Sukarelawan Mercy malaysia ;)

mula senyum sikit2 ;) 


 tak perlu kata apa2 semyum ;) 



aku yg suka becuti2 ;) 


mula begaya ;) hahaha tak pandai sangat pon lagi.. 


 ;) sama je kan senyum adoii nk ubah la senyum lak pas ni ehehehhe

hehehhehe ;) 

Ini la entry kali ini hehehehe wajah2 ku tak perlu kata apa2 hanya senyum
org luar nampak aku hanya senyum happy,.... taip hati aku ada masa semyum ada masa tak 
aku kena kawal emosi .. ye la tak kan nak kuar dgn kawan2 dalam keadaan muka yg masam kan
mesti la kena senyum happy tapi bila aku bersendiri aku mula berfikir macam2 
aku tak tahu apa yg sedang aku fikir kan... 
aku hanya mampu berdoa je.. Aku tetap Aku ........

Ok la kita akan berjumpa lagi pada Entry yg lain pulak ye ;) 


No comments:

Post a Comment