Thursday 23 June 2011

Kau Yang Teristimewa...

Asalamualaikum n Salam Sejahtera... ;)


Entry kali ini aku nak tujukan pada Orang2 yg teristimewa dalam hidup ku sejak aku berada di Kuala Lumpur selama 7 tahun.. Macam2 Org yg telah aku kenali, diantaranya dibawah ini, KORANG semua memang The BEST!!! lahhh Puisi dibawah ini hasil nukilan dari penulis blog Papa Q KORANG nak baca lagi ada dalam blog dia ;) 


Sahabat aku ingin kau selalu di sini
Menemani hari sepiku
Membahagiakan diriku dikala sedih
Bagiku semuanya sangat bererti



Sahabat dengarlah aku
Andai esok aku bersalah, maafkanlah aku
Andai esok aku jatuh sakit, doakanlah aku
Andai esok aku telah tiada, kenangilah aku



Kerana aku tak tahu bila masa tuhan memanggilku
Sebelum itu terjadi aku ingin kamu tahu
Betapa bahagianya aku dapat mengenalimu
Tapi entah bagaimanakah diriku bila tanpa dirimu





Yang aku gelar SAHABAT



Antara Aktiviti AKU n SAHABAT Sepanjang berada di KL


Kawan yg Paling Best CtZoner ;) aka CtRace
 Menerjah Dato Siti Nurhaliza Sampai ke IPOH ;) 
Bercuti-Cuti Malaysia with BFF
Kenduri Kawin Salah Sorang Akak BFF
With Kawan2 Baik
Yesss Kami Dah !!!
With Mama n Aedy ;)
Kawan2 BBM ;)
Kawan Baru ;)
Ok Sahabat sekalian fizz minta maaf pada korang semua kalau selama perkenelan kita fizz ada wat koranng Sakit hati , fizz ada terkasar bahasa dgn KORANG ke.. harap korang Maafkan Fizz k ;) Korang The Best yg pernah fizz kenal, Insyaallah ada masa kita akan jumpa lagi ;)  
















4 comments:

  1. aedy : yup akan jumpa lagi nanti nk dtg kl sama2 plan k

    ReplyDelete
  2. Wah! ma pon msk list?
    Tengkiu Fizz...ok nanti kalo korang turun KL leh la lepak2 sama2 kalo msg2 free kan?

    ReplyDelete
  3. mama ;) ok tu kena tunggu cuti sem panjang la hehehe becuti ke Kuala lumpur ;)

    ReplyDelete