Tuesday 6 December 2011

Aku Akan kembali.........

Assalamualaikum, Salam Sejahtera n Salam 1 Malaysia pada semua ;)

Fuhhhhhh lama giler aku tak Update Blog aku ni dah besarang kalau ada labah2 hehhe


tiba2 aku teringat nak update blog ni yg setelah sekian lama aku tinggal last bulan 7 ni dah nk habis tahun  5 bulan tak terjaga.. kecian blog ini.. 

Terlalu byk yg hendak di cerita dah terlalu banyak entry di simpan bila nk post pon tak tau la.. 

Setelah 5 bulan aku berada di Kolej ni macam2 dugaan yang aku hadapi.. ingat kan senang tapi bila dah masuk sini adoiiiii aku mula stressss sebab aku ni bukan la tangan yg seni.. aku cuba kuat kan semangat aku di kolej ini..  entah la aku skrg ni redha je apa yg akan terjadi ada rezeki ada la.. kalau tak ada ;( tak pe la aku akan buat yg terbaik..



Ok la aku stop di sini dulu la nanti aku update lagi ye ;) 

Jumpa lagi nanti ;) .........

All Your Love ........






 


No comments:

Post a Comment